Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2008

Design walk 2008

Το δεύτερο design walk είναι γεγονός ...
μέχρι Κυριακή ...
*
2 γραφεία είδα μόνο ...
Sereal Designers που συνεργάστηκαν με Walm

*


Το παραδέχομαι εγώ το έκανα ... όχι τα μαλλιά δεν είναι δικά μου ...
αφήστε την υπογραφή σας... και έχετε μαζί σας κάτι για ανταλλαγή ... ;-)


*
Και Typical Mutations που συνεργάστηκαν με Makebelieve
ετιμάζοντας ένα αστυνομικό μυστήριο ...
Η έρευνα



Τα στοιχεία για το ''φόνο''



Η απόφαση δική σας ;-)
Αλήθεια ποιός σκεύτηκε το όνομα της υπόπτου ; ...
****

5 σχόλια:

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Από όσα μαθαίνω, προχωράει η ιδέα..
Το κόστος το υπολόγιζαν στα 100ε αλλά βγήκε γύρω στα 170 και φρέναρε...αλλά θα προχωρήσει, μάλλον.
Καλημέρα.

Roadartist είπε...

να το ξαναγράψω? Θα το ξαναγράψω: perfect....

Sweet and bitter είπε...

Εμένα κάτι μου λέει ότι το όνομα δεν ήταν τυχαίο...
Μαρία; Εσύ τον έκανες τον φόνο; :-ΡΡΡ

Αρίστη είπε...

Τελικά ποιος έκανε το φόνο; Οέο;
lol

CSI Psyrri

Πάντως ήταν πολύ ωραία! Δεν ήταν;
:)

Μαρια είπε...

@Σπί8α μάλλον μπέρδεψες τα θέματα, δεν πειράζει ...
@roadartist σε ευχαριστώ πολύ ... εγώ απλά φωτογραφίες έβγαλα ...
@Γλυκιά μου γιατρίνα και γλυκιά μου Αρίστη ξέρετε ότι δεν το έκανα εγώ ;-) ... αλλά περάσαμε τέλεια έτσι δεν είναι ήταν μια φοβερή βραδιά ! ! !