Τρίτη 27 Μαΐου 2008

Ο άντρας ο comptuteras

Παρακαλείται όποιος δεν διαθέτει αίσθηση του χιούμορ να ΜΗΝ διαβάσει το ακόλουθο κείμενο…lol (laughing out loud)
Η ιστορία που ακολουθεί είναι γραμμένη με καλή διάθεση …
Έχουμε λοιπόν ένα νέο ζευγάρι ας πούμε την Μαρία και τον ….
Η Μαρία είναι μια πολύ όμορφη κοπέλα (όχι δεν είμαι εγώ) αλλά άσχετη με τους υπολογιστές, ερωτεύεται όμως τον φίλο μας που είναι άσσος και ξέρει τα πάντα τόσο για τη χρήση όσο και για τον προγραμματισμό …Η ζωή τους κυλά όμορφα μέχρι που αρχίζει η συμβίωση …
-Μωρό μου που είναι τα cd’s που έφερε χθες ο Κώστας;
-Τι cd’s ;
-Κάτι σπασμένα παιχνίδια …
-Μα καλά αφού είναι σπασμένα τι τα θες και δεν τα πετάς;
. . . ακολουθεί η εξήγηση ότι σπασμένα είναι τα αντιγραμμένα παιχνίδια …
-Μα αγάπη μου είναι νόμιμο αυτό; …
… Η φίλη μας χαμογελά και σκέφτεται πως δεν πειράζει, θα παίξει λίγο το παιδί και το βράδυ θα έρθει στην αγκαλιά της …
Κατά τις 3 το πρωί λοιπόν αφού κουράστηκε να περιμένει πάει στον καλό της για να τον ρωτήσει τι κάνει τέτοια ώρα στο pc …. chatάρω μωρό μου μ’ ένα φίλο από την Αμερική … ξέρεις είναι πιο φτηνό από το τηλέφωνο …
-Τσατάρεις;
-Ναι κάνω chat … μιλάω πως το λένε …
-Αργείς; Γιατί νυστάζω …
-Σε λιγάκι έρχομαι, θέλω να κάνω και λίγο blogging πρώτα …
-Α αυτό το ξέρω …. Χαίρεται η Μαρία … είσαι blogger … τι ωραία ...! αλλά τι σημαίνει blog ;η Τίνα που είναι καθηγήτρια αγγλικών μου είπε ότι δεν υπάρχει τέτοια λέξη αγγλικά…
-Ναι καρδιά μου γιατί είναι νέα λέξη σύνθετη από το web και το log οκ;
-Καλά καλά μου τα εξηγείς άλλη ώρα … και τι σε ρωτά ο φίλος σου;
-Αν με το gimp μπορείς να σώσεις gifάκι..
-Ε; μένει η Μαρία … δηλαδή;
-Μωράκι μου δεν σου λέω για να μην μαθαίνεις…έλα έλα πλάκα σου κάνω. Της δίνει ένα φιλάκι και την στέλνει για ύπνο …
Αύριο είναι Κυριακή … δεν βιαζόμαστε σκέφτεται …
Την επόμενη μέρα που ξυπνά αργά το μεσημέρι … βρίσκει τη Μαρία να κάθεται στο pc !
-Αγαπούλα τι κάνεις στο pc ΜΟΥ; Αν θέλεις να surfaρεις να πάρεις δικό σου pc!
-Κάνω chat απαντά χαρούμενη! Όπως μου έδειξες. Το msn είναι εύκολο! …και το pc ανοιχτό … Η Natasha σου είπε καλημέρα και από ευγένεια της απάντησα, πολύ ευγενική κοπέλα!...
-Οκ αλλά τώρα πήγαινε να μου φτιάξεις ένα καφεδάκι! Ε μωρό μου; Θέλω να ελέγξω τα e-mail μου…
-Οκ του δίνει ένα φιλάκι και πάει στη κουζίνα …όταν τον ακούει να φωνάζει ξαφνικά…
‘’Γμτ με το fishing έλος πια με τα spam μα που την βρήκαν αυτή την διεύθυνση;…’’
-Ταραγμένη η Μαρία μπαίνει στο γραφείο, τον ιερό του χώρο, το άβατο της πληροφορικής και τον ρωτά… τι έγινε καλέ μου πήγαν οι φίλοι σου για ψάρεμα και δεν σου είπαν;
Μην σπάσεις τίποτα σε παρακαλώ !
Τι να της εξηγήσει τώρα … Ας το καλή μου ….απαντά … και συνεχίζει, θα έρθει ένας παλιός συμμαθητής μου το απόγευμα δεν σε πειράζει ε;
-Ποιος;
-Δεν τον ξέρεις, είχαμε χαθεί και βρεθήκαμε στο facebook !!!
Η Μαρία τον κοιτά σοβαρά και του λέει: ‘’Πες μου σε παρακαλώ ότι δεν είσαι hacker!’’
-Μωράκι μου ένας απλός προγραμματιστής είμαι, κώδικα html γράφω και ετοιμάζω ένα java προγραμματάκι στο ΒlueJ...
Η Μαρία είχε πια παραιτηθεί …δεν καταλάβαινε τίποτα…
Το απόγευμα ο παλιός συμμαθητής έφτασε κουβαλώντας μαζί ένα μεγάλο κουτί
Το έφερα το εργαλείο θα καταφέρουμε να chipaρουμε το play station μεγάλε;
-Βεβαίως!
Η συζήτηση κυλά ήσυχα αλλά η Μαρία δεν μπορεί να συμμετέχει ….
-Έκανες overclocking και έκαψες τον επεξεργαστή; Έπρεπε να βάλλεις υδρόψυξη ρε φίλε !Αχ εσείς οι χρήστες!…
Αποχωρεί στην κουζίνα της … όταν ακούει ‘’Εσύ είσαι που γράφεις τα σεντόνια στο blog;’’ … πιάνοντας μόνο την λέξη ‘’σεντόνια’’ μπαίνει μέσα και σχολιάζει …. Είδες που ο φίλος σου βοηθά τη γυναίκα του και απλώνει τα σεντόνια!...

**********


Ο καιρός κυλά και η Μαρία δεν αντέχει ούτε να το βλέπει αυτό το μηχάνημα…
Ο καλός της περνά όλο και περισσότερες ώρες μπροστά στον υπολογιστή του, και δεν της δίνει πια την σημασία που θα ήθελε …
Κάποια μέρα μπροστά στον αγαπημένο της, γυρνά και λέει σε μια φίλη της … :έτσι μου έρχεται να το σπάσω καμιά ώρα ‘’ κι εκείνος της απαντά γλυκά, ναι μωρό μου γιατί χρειάζομαι αναβάθμιση …’’

**********************************

***********************

**************


Υ.Σ. Αν νομίζετε ότι είμαι υπερβολική, θα σας πω απλά ότι έχω ακούσει το 90% από τις ατάκες αυτές … κι αν ήμουν η Μαρία … θα έμενα μαζί του, γιατί προτιμώ το ψηφιακό κέρατο από το κανονικό, γιατί συνήθως ο άντρας ο computeras έχει γκόμενα το pc. Γιατί κατά βάθος είναι καλό παιδί …
Αν ήμουν η Μαρία … θα γινόμουν η Μαρία που είμαι τώρα … Που γυρνάει και ρωτάει; Τι προτιμάς τα adventure ή τα strategy, το blogging ή το chating; Να surfάρεις ή να postάρεις; Που όταν ένας φίλος computeras με συστήνει σε φίλο του γυρνάει και λέει … ‘’δικιά μας είναι’’

**********


Αφιερωμένο στον αδερφό μου και σε όλους τους computerades φίλους μου … που δεν είναι και λίγοι …
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αρίστη τη δική μου Beta Tester …
Και σε όσου το διαβάσουν για την κατανόηση τους …

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

νομιζω οτι σε καταλαβαινω απολυτα.
Αλλα οπου ΜΑΡΙΑ βαλε ΜΑΡΙΟ,
και τιτλο "η γυναικα αυτη η 128bitη"
xa xa xa
καλημερα μου εφτιαξες την ημερα.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Έναν ξάδελφό μου, παντρεμένο 12 χρόνια και με 2 παιδιά, τον χώρισε η γυναίκα του γιατί δεν άντεχε να κοιμάται μόνη της κι εκείνος να ξημεροβραδιάζεται στην οθόνη...

Δημήτρης ηλεκτρολόγος είπε...

όμορφο.

:-)

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Δεν καταλαβαίνω και πολλά..
προτιμώ τα παλιά σου, γαλλικά
από την κούραση μου, θάναι
την άλλη...
όχι του κομπιουτερά

Απάντησα, συμφωνώ
στο προηγ, το ποστ σου
για το ποίημα το γαλλικό.

marilia είπε...

χιχιχι! Καταλαβαίνω τι εννοείς. ;)

σνουποφιλί

Unknown είπε...

Χμμμ ! Ας κάνω τα σχόλιά μου ως κομπιουτεράς : Αν ασχολείσαι εππαγγελματικά με το χώρο, σπάνια γυρίζεις σπίτι και πέφτεις με τα μούτρα στο chat και τα blogs, αγνοώντας την οικογένεια -άντε να δεις κάτι προσωπικό, να δεις κάνα game ή να μπεις remote στην δουλεία μήπως έχει σκάσει κάτι...
Είναι όντως φαινόμενο των καιρών μας ότι έχει έχει εκλείψει η διαπροσωπική επικοινωνία, ειδικά στη νέα γενιά που μεγαλώνει με msn και facebook ...

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Άλλα τραβάω, εγώ.
Με χώρισαν 12 γυναίκες..
γιατί ήθελαν να παίζουν
όλη τη νύχτα..
με το..pc, κι αυτές!!!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Καλμέρα, καλό μήνα!!
Από ιμιτασιόν ..κομπιουτερά.
-))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Χααα... το παράπονο του Γλάρου μου:"έτσι μου έρχεται να το σπάσω καμιά ώρα"....
Πώς να την μοιραστώ τη γνώση μου η γυναίκα...αφού τον μισεί τον ΠΙ-ΣΗ....
;-)))

Δε θα το πιστέψεις αλλά εγώ η blogge-ού της μαύρης συμφοράς, δεν γνωρίζω τις περισσότερες net-ορολογίες

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Sweet and bitter είπε...

lol lol lol

Roadartist είπε...

ωχ φρικη..

Roadartist είπε...

Εισαι καλά?? :)
:)))

Μαρια είπε...

Χαίρομαι που σας άρεσε ....
Η ιδέα ήταν χιουμοριστική ...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Θα βάλω την γυναίκα μου να το
διαβασει μαρια
Ελπιζω να της αρεσει αυτό που είπες
για το ηλεκτρονικό κέρατο

χαχαχαχα

καλησπερα!!!

τσίου!!!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή κυρί Μαρία,
Ζητήσατε να σας αφήσουμε ένα τουλάχιστον σχόλιο στο prof σας..
Ορίστε..
Φιλάκια..