Κυριακή 6 Απριλίου 2008

Ένα ποίημα γρίφος …

*
Απ’ όλα τ’ αστέρια τ’ ουρανού
Διάλεξε το πιο ωραίο
Κλέψε κάτι του παιδιού του
Και δοκίμασε ν’ αποφύγεις το μοιραίο
Φρούτο καλό προσπάθησε να βρεις
Αν τ ’όνομα μου θες να δεις
Κι αν υποψίες έχεις …
Σκέψου πόσο διττός είναι ο ορισμός του …
*

* * * * *

Οι περισότεροι άνθρωποι που με γνωρίζουν απο κοντά, ξέρουν πόσο αγαπώ τους γρίφους και τα παιχνίδια του μυαλού... το ποιηματάκι είναι δικό μου και σας το αφιερώνω...
Ναι ένα όνομα ψάχνετε που στην ελληνική του προφορά έχει διττό χαρακτήρα ...

11 σχόλια:

Roadartist είπε...

Ωραιοι οι γριφοι δεν λεω..αλλά το μυαλό μου τώρα είναι.. πολυζαλισμένο.. Θα ξαναπέρασω, να σου αφησω τη καλημερα μου :-)

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Δηλαδή μετάφραση στα γαλλικά και μετά η γαλλική λέξη , σε πάει σε ελληνική ;
Ζητώ την βοήθεια, που δικαιούμαι..

Μαρια είπε...

Roadartist, οι γρίφοι είναι μια μεγάλη μου απόλαυση ...
Σπίθα δεν έχει σχέση με γαλλικά ... ποιο είναι το ωραιότερο αστέρι ; Όμορφο για κάποιο λόγο ...

Για όλους ... εδώ υπάρχει η απάντηση μια και έβαλα τον γρίφο και σ΄ένα forum που συμμετέχω ...

http://www.thesphinxclub.org/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=174

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Πολύ ωραίο -)
Δεν θα τόβρισκα,.
Μόνο μην με σπρώξει κανείς και την φάω κατακούτελα -)

Μαρια είπε...

Σπίθα σ΄ευχαριστώ ... ε λίγο σπρώξιμο δεν βλάπτει λίγο όμως χεχε ...

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Που και πού ..για να ξυπνάμε, απαραίτητο!
Καλή σου νύχτα.-)

Ευχαριστώ, θάσκαγα, αν δεν τόλεγες, από χτές το έψαχνα..

Μαρια είπε...

Καλη νυχτα :-) κι άμα θές άλλους γρίφους http://www.mystikes.selid.es/ ή http://www.thesphinxclub.org

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Καλη σου νύχτα Μαρία μου -)
Όχι, όχι...πειράζει ;;
Σπρωξίματα, γρίφοι...χμμ
Ας ξεκουραστώ λίγο-)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Εμένα δεν μου πολυαρέσουν οι γρίφοι!
Λέω να εφαρμόσω την τακτική του Μ. Αλέξανδρου με τον γόρδιο δεσμό!

(τελευταία σταμάτησες να μου παραδίδεις μαθήματα...)

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Δεν τα καταφέρνεις στα γαλλικά, ασκαρ.
Αλέ.!

mmexer είπε...

ωραίοι οι γρίφοι... Μου αρέσουν!!!! Αν και ποτέ δεν τους βρίσκω χαχαχα