Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

Ο νέος είναι ωραίος και ο παλιός ΔΕΝ είναι αλλιώς

Ο νέος είναι ωραίος και ο παλιός ΔΕΝ είναι αλλιώς…
Θα μου πείτε, ποιος νέος; …
Δεν ξέρω εσείς ποιόν θέλετε;
Το νέο χρόνο; ή το νέο τρόπο ζωής;

Το νέο άντρα; ή το νέο γκόμενο;
Το νέο τροχό; ή το νέο κόσμο;
Το νέο φίλο; ή το νέο έρωτα;
Το νέο γάτο; ή το νέο σκύλο;
Το νέο ουρανό; ή το νέο γείτονα;
Το νέο εγκέφαλο; ή το νέο κύριο;
Ότι είναι αρσενικό ταιριάζει … αλλά μην ξεχνάτε …
Η ζωή, η αγάπη, η ελευθερία, η καρδιά, η εμπειρία είναι γένους θηλυκού…
Οπότε η νέα είναι ωραία και η παλιά ΔΕΝ είναι αλλιώς …
Σας μπέρδεψα; … κι εγώ μπερδεμένα τα έχω …



En grec on dit le nouvel est beau et le vieil est quelque chose d’autre (traduction libre…) en plaisantant avec cette phrase je dis …

Le nouveau est beau et le vieux N’EST PAS quelque chose d’autre …
Vous allez me demandez quel nouveau ?
Je ne sais pas, vous qui est-ce que vous voulez ?

Le nouvel an ? ou le nouveau mode de vie ?
Le nouvel homme ? ou le nouveau mec ?
Le nouveau tour ? ou le nouveau monde ?
Le nouvel ami ? ou le nouvel amour ?
Le nouveau chat ? ou le nouveau chien ?
Le nouveau ciel ? ou le nouveau voisin ?
Le nouveau cerveau ? ou le nouveau monsieur ?
N’importe quel masculin convient…mais n’oubliez pas…
La vie, la flamme (amour) , la liberté, le coeur (en grec la), l’expérience, sont de genre féminin…
Donc la nouvelle est belle et la vieille N’EST PAS quelque chose d’autre …

Je vous ai confondus ?... moi aussi je suis troublée …

13 σχόλια:

Sweet and bitter είπε...

Κι εμένα με μπέρδεψες...
Αλλά αυτό που κρατάω είναι ότι τα θηλυκά είναι (είμαστε) πιο ενδιαφέροντα!!! χιχιχι

Love and Poison είπε...

Ο νέος τροχός με μπέρδεψε λίγο ;ΡΡΡ

Επίσης θηλυκά είναι η θλίψη, η μελαγχολία, η οδύνη, η στεναχώρια, η μοναξιά, etc, etc, etc...

Sweet and bitter είπε...

Δεν είπα ευχάριστα, ενδιαφέροντα είπα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Kι' εγώ μπερδεύτηκα....
αλλά καταχάρηκα την ανάγνωση του γαλλικού κειμένου.
Η άτιμη..έχω μιαν αξάν άλλο πράμα...μου 'χει μείνει απ' το Γυμνάσιο...
Ανάθεμα όμως κι' αν κατάλαβα τί λέει..τα ξέχασα. Μόνο να τα προφέρω ξέρω..
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Maria, passant assez souvent chez cedehel, je découvre ton blog avec ravissement. J'adore la Grèce où je me suis rendu une dizaine de fois...
la première fois c'était en 1966!!!!!!!!
Malheureusement je ne parle pas du tout ta langue bien qu'ayant été bercé de grec classique au Lycée...
mais il y a bien longtemps!
avec mes plus cordiales salutations.

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Το νέο είναι ωραίο και αναγκαίο στην ζωή μας. Το κάθε καινούργιο, όμως δεν είναι απαραίτητα και "νέο".
-)

Μαρια είπε...

Σπίθα έχεις απόλυτο δίκιο...
Απλά στα ελληνικά ήθελα να παίξω με την λέξη ''νέος'' χωρίς όμως να την μεταφράσω ακριβώς στα γαλλικά και να ''εξηγήσω'' τι θέλω να πω...

Arlequin je te remercie vraiment !

Μαρια είπε...

φυρδην-μιγδην σ΄ευχαριστώ
φιλιά

roadartist είπε...

Η καθηγήτρια γαλλικών δεν .. κρύβεται!! :) Μου αρέσει που έβαλες κ μετάφραση :) Δεν ξερω τι να σου πω και εμενα με μπέρδεψες.. αχχα καλημερα!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κάνουμε μια συμφωνία;
Εσύ θα με διδάξεις γαλλικά κι εγώ θα σου μάθω ... "γαλλικά"!
Είσαι;

Μαρια είπε...

Ασκαρ on va voir ...

Heliotypon είπε...

Εγώ βάζω τ' Αγγλικά (αν τα χρειάζεσαι) εσύ με διαδάσκεις Γαλλικά! Bone nuit!

Μαρια είπε...

Ναι roadartist δεν κρύβομαι το έχω μέσα μου χιχιχι και για να το αποδείξω ... heliotypon επειδή η νύχτα είναι γυναίκα και στα γαλλικά ...
Bonne nuit ! ;-)