Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2007

Υποκοριστικά ...

Οκ το θέμα δεν είναι γιορτινό αλλά με αφορμή ένα άρθρο που διάβασα σε γνωστό γυναικείο περιοδικό αποφάσισα να ρωτήσω την γνώμη σας για κάτι ..
Αγαπητοί άντρες, αλλά και γυναίκες που διαβάζετε αυτό το blog πώς νοιώθετε όταν η σύντροφος σας χρησιμοποιεί εκφράσεις όπως … ‘’αρκουδίτσα μου’’, ‘’τζουτζούκο μου’’, ‘’λαγουδάκι μου’’, ‘’καρπουζάκι μου’’ και άλλα τέτοιου είδους υποκοριστικά …;
Δεν αναφέρομαι στις σεβαστές και τρυφερές εκφράσεις όπως μωρό μου, ματάκια μου, πουλάκι μου κλπ… αλλά σε όλα αυτά τα μωρουδίστικα νιαουρίσματα που υιοθετούν ορισμένες γυναίκες για να φέρουν και καλά τον σύντροφο τους με τα νερά τους … αναφέρομαι στο profil της γυναίκας που το παίζει αδύναμη και χαζή μπροστά στο δυνατό αρσενικό ...
Πόσο αρέσουν τελικά ; και πόσο εκνευρίζουν ; …
Πείτε μου σας παρακαλώ …


10 σχόλια:

Love and Poison είπε...

Μαρμελαδίτσα μου, δεν μου αρέσουν καθόλου αυτά τα γλυκούλικα σάλια-μάλια...

Ο τζουτζούκος σου ;ΡΡΡΡ

υ.γ.1 αχαχαχαχαχαχαχχα (πλάκα κάνω για όσους διαβάζουν ;Ρ)
υ.γ.2 Σοβαρή άποψη --> τα θεωρώ ΚΙΤΣ!

Μαρια είπε...

@ love and poison
:D:D:D πάει θα μου κάνεις χαλάστρα ... άμα ενδιαφέρεται κανείς ...
Με τόσα γλυκά άρχισε να κολλάει το P.C. ... :P
Οκ ένα μηδέν υπέρ της απλής τρυφερότητας...

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Εμένα μ' ενοχλούν πολύ, τα βρίσκω αντιαισθητικά και "απωθητικά"...
Καλύτερα να μ' "έσπρωχναν":-)
Αα, καλώς σε βρίσκω και πάλι...
ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
...μην με σπρώξεις, πάλι..-)))

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

..ουφ! την γλύτωσα..!!
οκ! Μαρία-μαρία

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Πλάκα-πλάκα ..αλλά η γνώση και η αγάπη (ποστ σου Σιδηρόπουλος) πάνε μαζί.
Και πρέπει να τα μοιράζεσαι, όντως...
χωρίς ..σπρωξίδια -)))
άντε καληνύχτα ή καλημέρα !

Ανώνυμος είπε...

Αν και δεν το παραδέχομαι εύκολα, μάλλον μου αρέσουν. Φυσικά, δεν είναι το μοναδικό στοιχείο παλιμπαιδισμού που μου αρέσει τόσο! Το βρίσκω πολύ όμορφο να είσαι με κάποιον, να λέτε χαζομάρες και να χαζογελάτε, και να μην δίνεται δεκάρα για το τι σκέφτονται αυτοι που σας ακούνε!

Μαρια είπε...

@ alone in arcadia
Όταν είσαι ερωτευμένος και βέβαια δεν σε νοιάζει τίποτα, και οι χαζομάρες είναι μια χαρά ... απλά σκευτόμουν μήπως κάποιοι το παρακάνουν ... με κάποιες εκφράσεις ... έρευνα κάνω ... για να ξέρω ...

maria λεμονατη! είπε...

νομιζω πως καταστρεφουν την λιμπιντο το αρκουδιτσα μου, τζουτζουκος, λαγουδακι και σια
ενω μου αρεσει πχ το ελαφακι, το δελφινακι
εξαρταται απο τη λεξη και τη συχνοτητα που χρησιμοποιειται...

Heliotypon είπε...

Η μόνη μου σχετική εμπειρία είναι όταν κάποια κυρία με αποκαλούσε "γατί". Επειδή με θεωρούσε αρκετά χαδιάρη και τρυφερό κι επειδή μπορούσα να μιμηθώ, με αρκετή προσέγγιση, το νιαούρισμα. Δεν με ενοχλούσε καθόλου και μαλιστα, επειδή συμπαθώ ιδιαίτερα τα γατιά, μου άρεσε. Από άλες ζωικές οντότητες δεν είχα σχετικές εμπειρίες... :-)

Μαρια είπε...

Λίγο αργοπορημένα ... αλλά ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους απάντησαν :-)